Idag släpps biljetterna till Nyårsfesterna på Stureplan & Avenyn

Årets höjdpunkt närmar sig och nu är det hög tid att påbörja förberedelserna inför årets sista fest som i år intar Stureplan och Avenyn. Stureplansgruppen släpper idag, den 26 november, biljetterna till sina beryktade nyårsfester i Stockholm och i Göteborg. Det har blivit dags att skapa festhistoria på några av landets mest berömda nattklubbar.

Stureplansgruppens nyårsfester är numera en legendarisk tradition både i Stockholm och i Göteborg. Gäster från hela världen samlas för att ta del av Sveriges största och mest spektakulära nyårsfirande. Mixen av gäster bidrar till att Nyårsfesterna garanterat blir årets mest glittrande tillställning. Detta år arrangeras Nyårsfesterna på nio av Stureplansgruppens nattklubbar.

Ambassadeur, Berns, Hell’s Kitchen, Laroy, le Bon Palais, Sturecompagniet, The Spy Bar och The White Room/Magenta i Stockholm samt PUSH i Göteborg är de mytomspunna nattklubbar som kommer stå värd för 2013 års sista stora fest.

För en fulländad nyårsafton finns det även i år möjlighet att äta en exklusiv supé på Ambassadeur, Berns och le Bon Palais. Menyerna innehåller de klassiska och lyxiga nyårskomponenterna och självklart finns det ett vegetariskt alternativ. För den som önskar äta middag på annan plats och därefter fortsätta ut i nattlivet säljs det entrébiljetter till ovan nämnda nattklubbar.

Förköpsbiljetter, såväl supé- som entrébiljetter, finns att köpa till alla ovan nämnda nattklubbar. Biljetterna är mycket eftertraktade och för att slippa stå ute och frysa vid tolvslaget rekommenderar vi att man säkrar sina biljetter snarast möjligt. Biljettförsäljningen går under principen ”Early Bird” vilket innebär att ju tidigare man köper sin biljett desto billigare biljettpris.

Alla biljetter släpps tisdag den 26 november kl. 12.00 på Tickster.com med undantag för biljetterna till Berns som säljs via Ticnet.se.

All info om Nyårsfesterna finns på: www.nyarsfesterna.se

Stureplansgruppen är Sveriges största nöjeskoncern och bedriver verksamhet inom upplevelseindustrin i Stockholm, Göteborg, Visby och Västerås. Stureplansgruppen står bakom många av Sveriges mest framstående restauranger, nattklubbar, hotell, kongress- och eventverksamheter. Företaget ligger även bakom Stureplansgruppen Live med artistproduktioner såsom Summerburst, Swedish House Mafia, Avicii och LIGHTS.