Sommarens stora humorfest besöker Gården

Den 17 augusti besöks Gården Bar & Grill av Stockholms nya humorfestival RAW Summer Fest. En åtta timmar lång skrattfest med förstklassig stand up, musik, god mat och dryck.

I dag släpps biljetterna till RAW Summer Fest på Gården Bar & Grill i Stockholm. En helt ny humorfestival som går av stapeln den 17 augusti. Under åtta timmar kommer mer än 30 av Sveriges främsta komiker uppträda i sommarvärmen. Magnus Betnér, David Batra, Özz Nüjen, Ann Westin och Henrik Schyffert är några av dem. Innan och mellan showerna kommer gästerna att kunna njuta av svalkande drycker tillsammans med god mat och musik från kända dj:s.

Bakom eventet står Knakelibrak Produktion i samarbete med Stureplansgruppen AB.

– Jag ser väldigt mycket fram emot att göra en endagsfestival tillsammans med Mårten Andersson och Sveriges mest välkända stand up-klubb. Tillsammans har vi satt konceptet RAW Summer Fest där vi under en heldag i augusti kommer att skapa sommar- och festivalkänsla med underhållning av toppkomiker, mat och dryck. Gården vid Norra Latin är en stor mötesplats för Stockholmarna under sommaren och vi är övertygade om att miljön kommer att vara perfekt för vår festival, säger Vimal Kovac, vd för Stureplansgruppen.

Datum: 17 augusti
Tid: 12.00-22.00
Plats: Gården Bar & Grill, Skolgården Norra Latin, Stockholm, Gardenstockholm.se
Biljetter: 195 kronor + serviceavgift, säljs via Ticnet.se