Stureplansgruppen satsar på julbordskonceptet Kul jul.

Stureplansgruppen och SPG Sales satsar för andra året i rad på julbordkonceptet Kul jul. Tanken är att man, med tillgång till många av Sveriges mest mytomspunna nattklubbar, vill skapa möjligheter för julbord som är skräddarsydda för varje enskilt företag.

- För många företag är det här årets absolut största fest – en kväll med kollegorna där man firar årets prestationer och ser fram emot kommande, säger Stefan Paymer, VD på SPG Sales. Vi vill att de som väljer att lägga sin julfest hos oss ska känna att det inte är ett julbord i mängden – och därför väljer vi att skräddarsy varje julbord tillsammans med våra kunder. Önskar företaget att en speciell DJ ska spela eller att en av Sveriges största artister ska uppträda, då ordnar vi det, fortsätter Paymer.

Stureplansgruppen och SPG Sales har tack vare sitt breda kontaktnät och många välrenommerade kockar möjlighet att såväl erbjuda ett julbord som är en kulinarisk upplevelse, som en riktig fest.

- Julbord på vårt vis innebär att möjligheterna är oändliga, klassiskt eller med en twist? Och att gästerna redan är inne i någon av våra legendariska nöjeslokaler, gör att festen kan fortsätta natten lång, avslutar Paymer.

SPG Sales drivs av Stureplansgruppen. Stureplansgruppen grundades 1996 och har sedan dess utvecklats i snabb takt. Idag är företaget ett av Sveriges allra största restaurangföretag, med en omsättning på ca 1 miljard kronor per år. Koncernen verkar inom flera affärsområden som kompletterar varandra och ger positiva synergieffekter: restauranger, caféer, catering, nattklubbar samt kongress- och konferensverksamhet.

För mer info se www.kuljul.se eller kontakta gärna Stefan Paymer, VD SPG Sales. Tel: 0766-321379 eller stefan.paymer@stureplansgruppen.se