STUREPLANSGRUPPENS NYA AFTER WORK-UPPLEVELSE, #B4WKND

Ett nytt och populärt sätt att fira av veckan och maximera helgkänslan har kommit till stan. Stureplansgruppens nya aw-koncept #B4WKND bjuder in festglada Stockholmare till after work en gång i månaden.

-              #B4WKND kommer dyka upp en gång i månaden i Stureplansgruppens olika lokaler med gästande dj’s, happenings och musik man känner igen, berättar Kristoffer Ahlbom, Stureplansgruppen.

#B4WKND är ett återkommande koncept en gång i månaden mellan kl 17.00 till 21.00, ny lokal vid varje tillfälle. Nästa #B4WKND äger rum på Ambassadeur fredag den 25 september med start kl 16.00.

Hemsida - http://b4wknd.com/
Facebook - https://www.facebook.com/b4wknd?fref=ts
Instagram - https://instagram.com/b4wknd/

#B4WKND är ett after work-koncept signerat Stureplansgruppen, Sveriges största nöjeskoncern.