Succén Hed Kandi är tillbaka på Ambassadeur

SUCCÈN HED KANDI TILLBAKA PÅ AMBASSADEUR

Knappt två månader har gått sedan den enorma succén då det världsberömda DJ- och festkonceptet Hed Kandi gästade Ambassadeur. Nu är det dags igen! På juldagen, den 25 december intar det legendariska klubbkonceptet Kungsgatans housetempel igen för att tillfredsställa partysugna Stockholmare.

Hed Kandi lanserades 1999, utvecklades till ett globalt fenomen och köptes 2006 upp av det brittiska skivbolaget Ministry of Sound. Under 9 år har man släppt 80 dubbel-CD:s som sålts i över 5 miljoner exemplar med Hed Kandis karaktäristiska omslag. Dessutom attraherar Hed Kandi en publik av modemedvetna, trendkänsliga unga vuxna till klubbar världen över. Framgångssagan slutar inte här: idag har man även flygbolaget Fly Kandi som flyger till Europas hetaste partydestinationer, samt lanserat fler smyckes- kläd och hudvårdskollektioner.

Nu är det alltså ännu en gång dags att flyga till partydestinationen Stockholm och i spetsen för eventet på Ambassadeur står denna gång DJ Miss Kelly Marie. Hed Kandi förstärker även med Pav, en slagverkare/trummis som ger kvällen det där extra!

- När vi hade Hed Kandi-konceptet på Ambassdeur i oktober blev det en succé utan dess like och vi började redan då diskutera ett ytterligare datum, säger nattklubbschefen . Att det kunde bli av redan nu i december och dessutom på juldagen som är en av årets största partydagar känns fantastiskt kul, fortsätter han.

Ambassadeur | Kungsgatan 18 | www.clubambassadeur.se | 22 – 04 | 180 kr

För mer information vänligen kontakta Stephanie af Klercker, marknadschef på Stureplansgruppen: 070 440 3606 | stephanie@stureplansgruppen.se Ambassadeur är en del av Stureplansgruppen. Lokalen ligger på Kungsgatan 18 och rymmer 1 200 gäster.