Sveriges mest legendariska nyårsfirande allt närmare – Nu släpps biljetterna till Stureplansgruppens nyårsfester

Den 1 december släpps biljetterna till Sveriges mest legendariska nyårsfirande.
Tusentals svenska och internationella gäster väntas fira in det nya året på landets främsta nöjesscener, Stureplan i Stockholm och Avenyn i Göteborg. Allt i Stureplansgruppens regi.

Det är Stureplansgruppens nio klubbar som fortsätter att föra traditionen av lyxiga nyårssupéer och storslagna nyårsfester vidare. Förra året firade tusentals personer in det nya året på Stureplan och Avenyn. Nu räknar Stureplansgruppen med nytt gästrekord.

I samband med att biljetterna släpps kommer klubbarna att publicera en nyårsguide på kampanjsajten www.nyar10.se. Där finns information om festerna samt tips och råd på hur man bäst laddar upp inför en magisk nyårsnatt. På sajten presenteras även årets menyer och dryckespaket för Sturecompagniet, Ambassadeur och le Bon Palais i Stockholm.

Klubbarna som håller Sveriges mest legendariska nyårsfester är White Room, Ambassadeur, Spy Bar, Laroy, Sturecompaniet, Hell’s Kitchen och Le Bon Palais i Stockholm samt Push och Nivå i Göteborg.

Biljetterna säljs på www.tincet.se från den 1 december.
Nyårsbiljetterna kostar mellan 150 och 200 kronor. Supébiljetterna kostar mellan 549 och 695 kronor.

För mer information, kontakta:
Liss Buckhöj
lissbuckhoj@strandberghaage.se

Stureplansgruppen
Stureplansgruppen är en av Sveriges största och snabbast växande aktörer inom upplevelseindustrin, med kärnverksamheten i restaurang- och krogbranschen. Med säte på Stureplan i Stockholm har företaget på senare år expanderat verksamheten till Göteborg, Visby, Karlstad och Västerås. Bland enheterna märks bl.a. Sturecompagniet, Hell’s Kitchen, Spy Bar, Laroy, Ambassadeur, White Room, le Bon Palais, Magenta, Kåken, 1900, le Café, Café Stureplan, Wagamama, Griffins’ Steakhouse, Arnoldshuset, Push, Nivå och Gutekällaren.