Populär Gourmet-catering i London ökar kundservice genom e-Phone från SurfBuy

Populär Gourmet-catering i London ökar kundservice genom e-Phone från SurfBuy SurfBuy tecknar avtal med det brittiska Internetföretaget Leaping Salmon som med omfattande marknadsföring etablerat en stor kundkrets för det helt nya konceptet "hemkörning av gourmetmat - redo att tillagas". SurfBuy's e-Phone installeras nu på företagets hemsida, vilket ger Leaping Salmons kunder en i sammanhanget viktig personlig service och möjlighet att beställa över telefon. Menyer och rätter, sammanställda av framstående kockar, finns på Leaping Salmons hemsida. De redan uppmätta ingredienserna levereras direkt till dörren tillsammans med steg för steg instruktioner för tillagningen. Målgruppen är yrkesarbetande mellan 25-40 i London med omnejd, som för en intensiv livsstil och ofta har brist på tid. - Med en stadigt ökande orderingång från vår hemsida, ökar hela tiden pressen på oss att tillhandahålla ännu bättre kundservice, säger Peter Kenyon VD Leaping Salmon. Vår målgrupp är vana vid en mycket hög grad av service och genom att använda SurfBuy's e-Phone försäkrar vi oss om att kunna ge våra kunder omdelbar assistans. - Samarbetet mellan SurfBuy och Leaping Salmon innebär att konceptet fullföljs med minimal stress och maximal behållning för kunden. Leaping Salmon är ett mycket bra exempel på ett internetföretag med en produkt och en målgrupp som kräver hög servicegrad vid försäljningsögonblicket och där våra produkter exakt svarar upp mot det behovet på ett snabbt, enkelt och kostnadseffektivt sätt, säger Anna Grund, chef för SurfBuy's Londonkontor www.leapingsalmon.com Fakta SurfBuy "Intelligent Technology for Secure Payment and E-services" - SurfBuy AB är ett ungt svenskt högteknologiskt företag som utvecklar, marknadsför och säljer avancerade system och applikationer i gränssnittet Internet/data/telefoni. De patentsökta tjänsterna för säkra betalningar och "Customer Response" ökar servicenivån och effektiviserar handel via digitala försäljningskanaler som t ex Internet, digital TV, telefoni, e- mail och lösningar inom wireless-området. Några av SurfBuys kunder är: A1 Comms (UK),Fondex, EO.net (UK), Eventguiden, Evita Travel (UK), Holmia, Hotellexpress, ICA, Länsförsäkringar, Silja Line, Skandia Link, Skandia Fonder, SPP, Stuckforagift.com(UK), Skyways, Östgöta Enskilda bank med flera. Företaget har kontor i Stockholm och London samt utvecklingsavdelning i Linköping. www.surfbuy.net För ytterligare information: Patrick Grimlund (VD) SurfBuy Mobil: 0709-29 09 88 Anna Grund, SurfBuy London Direkt: +44 207 484 5594 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/23/20001123BIT00270/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/23/20001123BIT00270/bit0002.pdf