• SURFBUY/

SurfBuy slår ut marknadsledaren på Call Back tjänster i UK # tecknar avtal med Sterling Consultancy (UK)

SurfBuy slår ut marknadsledaren på Call Back tjänster i UK - tecknar avtal med Sterling Consultancy (UK) SurfBuy har tecknat avtal med Sterling Consultancy (UK), som återförsäljare av SurfBuy´s "e-Phone". Sterling Consultancy är managementkonsulter inom finans, asset management, affärsutveckling och arbetar strategiskt med "website management". Sterling var tidigare återförsäljare för "PhoneMe", marknadsledaren i UK för call back tjänster. - Sterling fastnade för såväl SurfBuys "e-Phone" som våra andra kundorienterade lösningar, säger Anna Grund, chef för SurfBuy's Londonkontor. Att Sterling väljer oss framför en av våra konkurrenter ser vi som ett bevis på SurfBuys ökande konkurrenskraft på den brittiska marknaden. Detta avtal är ett första steg i vår långsiktiga satsning mot återförsäljare i U.K. Sterling erbjuder kompletta online-lösningar liksom konsulttjänster för företag som vill förbättra och effektivisera sin kommunikation med kunder och intressenter över Internet. Fakta SurfBuy "Intelligent Technology for Secure Payment and E-services" - SurfBuy AB är ett ungt svenskt högteknologiskt företag som utvecklar, marknadsför och säljer avancerade system och applikationer i gränssnittet Internet/data/telefoni. De patentsökta tjänsterna för säkra betalningar och "Customer Response" ökar servicenivån och effektiviserar handel via digitala försäljningskanaler som t ex Internet, digital TV, telefoni, e- mail och lösningar inom wireless-området. Några av SurfBuys kunder är: A1 Comms (UK),Fondex, EO.net (UK), Eventguiden, Evita Travel (UK), Holmia, Hotellexpress, ICA, Länsförsäkringar, Silja Line, Skandia Link, Skandia Fonder, SPP, Stuckforagift.com(UK), Skyways, Östgöta Enskilda bank med flera. Företaget har kontor i Stockholm och London samt utvecklingsavdelning i Linköping. www.surfbuy.net För ytterligare information: Anna Grund: Mobil: 0044 7887 98 58 68 SurfBuy AB, Kanalvägen 18, 194 61 Upplands Väsby, telefon08-562 302 30. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/21/20010221BIT00450/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/21/20010221BIT00450/bit0001.pdf