OBS ! ÄNDRAT! SUV EXPO FRAMFLYTTAD TILL MAJ 2005

Report this content

OBS ! ÄNDRAT! SUV EXPO FRAMFLYTTAD TILL MAJ 2005 Skandinaviens största bilutställning för terräng- fritids- och nyttofordon med DEMOBANOR på Täby Galopp Av tekniska skäl har vi med kort varsel beslutat att senarelägga utställningen. Det gör vi för att bättre kunna planera och få med fler aktiviteter. Förutom ett mycket stort intresse från bilföretagen, bland annat tack vare den unika möjligheten till demonstrationskörningar, har det också framkommit att flera grupper inom exempelvis miljö- och säkerhetsområdet vill deltaga. Det ser vi naturligtvis som ett viktigt inslag och satsar nu på att göra expon ännu bättre, informativ och fartfylld. Vi kommer också att komplettera med ytterligare grupper av tillbehörsföretag. För övrigt är upplägget detsamma. Alltså, ingen expo på Täby Galopp 3 - 5 september 2004. Information om nya datum i maj, program mm kommer inom kort. Med vänliga hälsningar SUV EXPO AB För ytterligare information: Maria Palmquist Mailadress: maria.palmquist@suvexpo.se Mobil: 070-743 51 58 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/01/20040901BIT21800/wkr0002.pdf