Svefa i topp när Fastighetsvärlden rankar de mest framgångsrika säljrådgivarna 2020

Svefa, Sveriges ledande fastighetsrådgivare, hamnar i toppen i branschtidningen Fastighetsvärldens årliga och prestigefyllda genomgång av de mest framgångsrika säljrådgivarna på den svenska fastighetsmarknaden. Svefa utmärker sig framförallt inom segmenten samhällsfastigheter samt mark- och byggrätter.

Det är den ledande branschtidningen Fastighetsvärlden som står bakom den prestigefyllda, årliga genomgången över vilka säljrådgivare som varit mest framgångsrika under året. Svefa placerar sig som nummer ett inom mark- och byggrättssegmentet och på en mycket fin andra plats i segmentet samhällsfastigheter.

”Samhällsfastigheter samt mark- och byggrätter är två av våra prioriterade segment och det är mycket glädjande att vi ser resultat av den satsningen. Jag är mycket stolt över vårt kompetenta och kundfokuserade team och vi siktar på att ta en topplacering även för samhällsfastigheter 2021” säger Mikael Lundström, koncernchef Svefa och affärsområdeschef Svefa Transaktionsrådgivning.

Mikael Lundström, koncernchef och affärsområdeschef Transaktioner
tel: 010-603 86 83 mikael.lundström@svefa.se

Samhällsfastigheter samt mark-och byggrätter är två av våra prioriterade segment och det är mycket glädjande att vi ser resultat av den satsningen. Jag är mycket stolt över vårt kompetenta och kundfokuserade team och vi siktar på att ta en topplacering även för samhällsfastigheter 2021
Mikael Lundström, Vd och koncernchef Svefa