Inbjudan till journalistseminarium: Är fjärrvärmen klimatsmart eller har den ett oförtjänt gott rykte?

Seminariet vänder sig till redaktioner och journalister som vill fördjupa sig i vetenskap, klimat och miljö. Kom och träffa några av landets främsta fjärrvärmeforskare som redovisar resultat från sitt arbete, med fokus på fjärrvärme och fjärrkylas roll i hållbara samhällen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/svensk-fjarrvarme-a/inbjudan-till-journalistseminarium--ar-fjarrvarmen-klimatsmart-eller-har-den-ett-ofortjant-gott-rykte-136798 Följande filer finns att ladda ned: http://feed.ne.cision.com/client/waymaker1/f.aspx?id=1905712&fn=wkr0006.doc Program Är fjärrvärmen klimatsmart