Inbjudan till presseminarium om klimatsmart fjärrvärme

Är fjärrvärmen klimatsmart, eller har den ett oförtjänt gott rykte? Det svarar några av landets främsta fjärrvärmeforskare på när de redovisar resultat från sitt arbete med fokus på fjärrvärme och fjärrkylas roll i hållbara samhällen. Kom till presseminariet på Norra Latin, Drottninggatan 71 B, Stockholm den 7 december klockan 9. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/svensk-fjarrvarme-a/inbjudan-till-presseminarium-om-klimatsmart-fjarrvarme136794 Följande filer finns att ladda ned: http://feed.ne.cision.com/client/waymaker1/f.aspx?id=1905710&fn=wkr0006.doc Är fjärrvärmen klimatsmart