Svensk Fjärrvärme sprider klimatsmart värme med blommor - nu med bilder

Svensk Fjärrvärme vill uppmärksamma fjärrvärmens miljö- och klimatfördelar genom att dela ut blommor till beslutsfattare i fastighetsbranschen och opinionsbildare inom energi och miljö. Utdelning av levande blommor med hjälp av klimatvänliga cykelbud pågår i Stockholm denna vecka. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/svensk-fjarrvarme-a/svensk-fjarrvarme-sprider-klimatsmart-varme-med-blommor---nu-med-bilder136790 Följande filer finns att ladda ned: http://feed.ne.cision.com/client/waymaker1/f.aspx?id=1905706&fn=wkr0006.doc 110119, Svensk Fjärrvärme sprider klimatsmart värme http://feed.ne.cision.com/MediaArchive/su.aspx?media_id=113031&lang=sv&ulang=sv&i=vl2ie Blombud_cyklande http://feed.ne.cision.com/MediaArchive/su.aspx?media_id=113032&lang=sv&ulang=sv&i=KHZy Utdelning av blommor