Pressinbjudan! Karriär i handeln – Ung Handelns Dag visar vägen

Pressinbjudan:

Karriär i handeln – Ung Handelns Dag visar vägen

Ung Handelns Dag syftar till att visa olika karriärvägar som finns efter gymnasiet, såväl vidareutbildning som olika yrken. Projektet drivs i samarbete med skola och näringsliv.
Tid: Onsdagen den 29 april, klockan 09.30-15.00 Plats: Borgarskolan, Valbogatan 9, Gävle Ur programmet: Paolo Roberto

Magnus Winges, ICA Maxi Gävle Ellenor Pierre, Esprit Men Elever från KY-utbildningar i Uppsala Linda Ögren, Bestseller Katrin Bejmar, IKEA Elever från Nordiska Detaljhandelshögskolan Fredrik Hammarqvist, Grandshoes.se Theresa Berggren, Stadium Moderator: Marcus Hollerup, Ung Företagsamhet VÄLKOMNA! ________________________________________________________________________ För eventuella frågor kontakta: Margareta Ternell, pressansvarig Svensk Handel 101-47 18 669, 070-642 00 16 AnnaCarin Hultberg, utbildningsfrågor Svensk Handel, tel: 010-47 18 542, 0702-26 45 88 Svensk Handel Regeringsgatan 60 103 29 Stockholm Telefon 08-762 77 00 Fax 08-762 77 77 www.svenskhandel.se