Ung Handelns Dag i Borås

Plats: Almåsgymnasiet i Borås, Allingsåsvägen 36

Tid: Tisdagen den 1 april klockan 09.30-15.00

Ur programmet:

09.40 Snart studenten, men sen då? Högskolan i Borås, Anneli Bentzlin Drotz, Butikschefsutbildningen 09.50 Utbilda dig på KY - Handel PM Larsson från PROTEKO i Borås 10.00 Är du mellan 16-20? Johanna Heleander, Projektledare Ung Företagsamhet i Borås 10.35 IKEA – då och nu Frida Mårtensson om att arbeta på IKEA 11.00 Är du morgondagens stjärna? Line Juhlin och Susanne Öhgren, Hennes & Mauritz 11.25 Logistik! Vad är det? Gun Höglind, KY Logistikutbildningen Björkäng i Borås 12.50 Vi växer på Gina Tricot Per-Johan Swartling om Gina Tricot som arbetsplats 13.15 Du kan mer än vad du tror! Linda Hedström, Svensk Handel om framtidens ungdomskraft 13.35 Cissi Wallin är Miss Fine Wine Skådespelerska, författare, artist och inspiratör Moderator: Johanna Heleander, Ung Företagsamhet

V Ä L K O M N A !

________________________________________________________________________ För eventuella frågor kontakta: Margareta Ternell, pressekreterare Svensk Handel 08-762 77 50, 070-642 00 16 Svensk Handel Regeringsgatan 60 103 29 Stockholm Telefon 08-762 77 00 Fax 08-762 77 77 www.svenskhandel.se