2001 års bolagsstämma i Svenska Brand

Report this content

2001 års bolagsstämma i Svenska Brand. Styrelse På grund av Länsförsäkringar Wasa Försäkringsaktiebolags (publ) förvärv av Försäkringsaktiebolaget Svenska Brand (publ) nyvaldes vid bolagsstämman Carl Dahlberg, Ingemar Larsson, Ann Sommer och Anders Sandberg till ordinarie styrelseledamöter samt omvaldes Bo Engström. Vid konstituerande styrelsesammanträde i direkt anslutning till stämman valdes Ann Sommer till ordförande i styrelsen. Revisorer Till att sköta bolagets revision valdes auktoriserade revisorn Kari Falk och auktoriserade revisorn Stefan Holmström, båda från KPMG. Utdelning Bolagsstämman beslöt att ej lämna utdelning för år 2000 (f.å. 6 kronor). Eventuella frågor besvaras av Bo Engström, Verkställande Direktör Telefon direkt: 08 - 696 74 39 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/05/11/20010511BIT00200/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/05/11/20010511BIT00200/bit0002.pdf