Tecknar femårigt hyresavtal med Elcykelpunkten vid Bolandcity i Uppsala

Stockholm den 16 juni 2022

Svenska Handelsfastigheter har tecknat ett femårigt hyresavtal med Elcykelpunkten vid handelsplatsen Bolandcity i Uppsala. Elcykelpunkten planerar att öppna sin nya butik i juli och övertar därmed HTH Köksforums tidigare lokaler.

Elcykelpunkten kommer att erbjuda försäljning av elcyklar samt reservdelar och tillbehör. Därtill kommer service och cykelspa att erbjudas i lokalerna som uppgår till cirka 500 kvm.

”Vi välkomnar Elcykelpunkten till Bolandcity. Elcyklar röner stort intresse och ligger helt rätt i tiden varför butiken blir ett bra komplement till vårt utbud i Bolandcity”, säger Cecilia Karlström, uthyrningsansvarig vid Svenska Handelsfastigheter.

Cecilia Karlström, Uthyrningsansvarig
cecilia.karlstrom@handelsfastigheter.se