En liten julfilm

Svenska Skidförbundets samtliga tio grenar vill med denna lilla julfilm passa på att önska alla en riktigt god jul och ett gott nytt år. Lyssna på längdlandslagets och alpina landslagets ljuva sångstämmor, se världsmästare och OS-hopp önska god jul, följ med på en hisnande färd med backhopparna och har du funderat på vad som skulle hända om tomten åkte speedski? Här finns svaret:

Kolla in Svenska Skidförbundets julhälsning på: http://www.youtube.com/watch?v=K67DMHD6GcA Kod för att bädda in: <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K67DMHD6GcA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/K67DMHD6GcA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>