Joli Interiör AB nya medlemmar

Nu har Svenska Solskyddsförbundet även medlemmar i Kalmar!

Joli Interiör AB från Kalmar är Svenska Solskyddsförbundets senaste medlemstilskott. Från förbundets sida ser vi fram emot ett gott samarbete tillsammans med Christina Ivelid och personalen på Joli Interiör.
"Joli Interiör AB är ett företag som arbetar med inredningstextilier för hem och offentlig miljö. Vi jobbar med färgsättning , rådgivning,  måttagning och montering. Vi har egen syateljé och kan utföra det mesta från sömnad till färdig produkt hos slutkund. Vi arbetar även med solavskärmning och av olika slag såsom persienner, lamellgardiner, plisségardiner, facetter och markiser. Företaget firar snart 30 år och startades av Christina Ivelid som är VD idag. Joli Interiör AB har nio anställda. V har avtal med Kalmar och Blekinge Landsting samt avtal med sju kommuner. Vi har utfört arbete åt Universitetet i Kalmar och Lund, Polismyndigheten och många hotell såsom Scandic Arvika, Ronnebybrunn Hotell och Strand Hotell i Borgholm."
Joli Interiör AB Nybrovägen 16 394 70 Kalmar tel: 0480- 47 13 27 e-mail: christina@joli.se web: www.joli.se

Svenska Solskyddsförbundet är en branschorganisation för företag verksamma som komponenttillverkare, grossister, producenter och detaljister inom olskyddsbranschen. Förbundet är rikstäckande och har 90 medlemsföretag (2013) från Skellefteå i norr till Malmö i söder.