Svenska Solskyddsförbundet växer

Report this content

Intresset från företagen i solskyddsbranschen att ansluta sig till branschorganisationen Svenska Solskyddsförbundet håller i sig och nu finns det ytterligare ett medlemsföretag i Uppsala län.

Svenska Solskyddsförbundet hälsar Olssons Persienner & Markiser från Knivsta varmt välkommen som medlem:

”Välkommen till Olssons persienner och markiser.

Vi är ett företag inriktad på tillverkning, försäljning och montering av alla sorters solskydd. Vi utför även reparations- och servicearbeten av solskydd.

Vi har funnits sedan 1977 och har tack vare vårt fokus på noggrannhet, kvalitet och god service haft en stor andel nöjda och återkommande kunder under de år som gått.

Vi tillverkar våra 25mm persienner, terrass- och fönstermarkiser själva i vår verkstad, alla profiler och komponenter kommer från välkända tillverkare. Övriga produkter kommer från välrenommerade leverantörer. Detta tillsammans borgar för att våra produkter håller högsta klass.

Vilket solskydd som passar bäst i varje situation beror på ett flertal faktorer, bland annat vilket utseende man eftersöker, hur utsatt fönstret är för sol och vind, i vilket väderstreck fönstret sitter i och hur flexibelt skyddet behöver vara. Bästa starten för en solskyddsinvestering är att boka in ett fritt hembesök där vi går igenom era behov och önskemål.”

Olssons Persienner & Markiser

Ekedalsvägen 25

741 92 Knivsta

Mobil: 0730-923339

Web: www.olssonsmarkiser.se

E-mail: info@olssonsmarkiser.se

www.facebook.com/olssonsmarkiser

www.instagram.com/olssonsmarkiser

Svenska Solskyddsförbundet är en branschorganisation för företag verksamma som komponenttillverkare, grossister, producenter och detaljister inom solskyddsbranschen. Förbundet är rikstäckande och har 93 medlemsföretag (2016) från Skellefteå i norr till Malmö i söder.