Marstrands Havshotell ny medlem i Svenska Spahotell

Marstrands Havshotell har gått med i Svenska Spahotell

– Marstrands Havshotell uppfyller våra högt ställda kriterier och kommer att bidra till stort värde, inte minst tack vare sin geografiska plats på västkustens kanske mest kända semesterort. Ett riktigt spa uppfyller de fyra hörnstenarna; träning, vila, näring och beröring – och det gör Marstrands Havshotell med råge. Eftersom intresset för träning och högkvalitativ mat aldrig varit så stort som nu, ligger deras koncept helt rätt i tiden, säger Svenska Spahotells ordförande Carina Wallberg.

Svenska Spahotell är idag 38 medlemsanläggningar från Ystad i söder till Åre i norr. Alla anläggningarna är unika och har sin egen inriktning och företagsidé. Men den gemensamma nämnaren är att alla är kvalitetssäkrade och lever upp till Svenska Spahotells högt ställda kriterier. Tillsammans strävar Svenska Spahotell efter att utveckla och säkerställa kvaliteten i spabranschen. Det är viktigt att värna om vad branschen anser är ett riktigt spa, i dessa tider när många tycker det räcker att ha ett bubbelbadkar för att kalla sig det.

- Jag och mitt team ser verkligen fram emot vårt samarbete med Svenska Spahotell, vi ser samarbetet som ett kvitto på att våra höga ambitioner lönat sig och har längtat efter att få sålla oss till den exklusiva skara medlemshotell som ingår i föreningen. Tillsammans med de andra anläggningarna ska vi lyfta den Svenska spabranschen till nya höjder” säger Daniel Svensson som är VD på Marstrands Havshotell.

Om Marstrands Havshotell
Bohuslänska Marstrands Havshotell ligger på den yttersta kajen innan havet tar över. Här finner du lugn, luft, överraskande mat, ett salt spa, organiserade träningspass, 98 rum med hög tillgänglighet och prisvärda paket för vardagar, kvällar, helger och högtider. Dessutom närhet till hav och häll på världens västligaste uteservering och rejäl bohuslänsk omtanke.

Kontakt Svenska Spahotell
Sara Hellgren, sara@svenskaspahotell.se tel: 0704-548360