Jacob Wallenberg på möte om tillväxt och välstånd

Jacob Wallenberg på möte om tillväxt och välstånd Tisdagen den 19 februari medverkar Jacob Wallenberg vid Svenskt Näringslivs företagarmöte i Jönköping på temat "Därför behöver Sverige tillväxt". Mötet är en del av Svenskt Näringslivs pågående satsning Lyftet som syftar till en dialog om behovet av tillväxt. Målet är att Sverige om tio år skall nå toppen av den internationella välståndsligan. Svenskt Näringsliv ordnar inom ramen för Lyftet en lång rad företagarmöten runt om i landet för att diskutera tillväxt och vägen dit. Vid de flesta möten medverkar, förutom lokala företagare och representanter för Svenskt Näringsliv, någon ledamot av Svenskt Näringslivs styrelse. Vid mötet i Jönköping deltar Jacob Wallenberg, SEB och Investor. Tid: Tisdag den 19 februari klockan 09.00-13.00 Plats: Jönköpings Hotell och Konferens (vid A6 golfbana) För mer information kontakta: Kenneth Krantz, regionchef Jönköping, tfn 036-30 32 00 / 0705-47 17 71 Fredrik Karlsson, presschef, tfn 08-553 430 19 / 0703-45 64 12 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/18/20020218BIT01230/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/18/20020218BIT01230/bit0001.pdf