Svenskt Näringsliv utmanar nej-sidan!

Svenskt Näringsliv utmanar nej-sidan! Företagandet och sysselsättningen är två av de viktigaste frågorna inför folkomröstningen den 14 september. För att klargöra vad alternativen innebär utmanar nu Svenskt Näringsliv representanter för nej-sidan på debatter om vad euron innebär för jobben och företagandet. Utmanarna ser ut som följer: Stefan Fölster, chefekonom, Svenskt Näringsliv - Sören Wibe, Socialdemokrater mot EMU Agneta Dreber, VD för Livsmedelsföretagen - Sven Hagströmer, Medborgare mot EMU Jan Herin, chef för Svenskt Näringslivs Brysselkontor - Lars Wohlin, Medborgare mot EMU Johnny Munkhammar, EU-expert, Svenskt Näringsliv Jonas Sjöstedt, Vänsterpartiet Mats Hulth, VD SHR - Margit Gennser, Medborgare mot EMU Johanna Möllerström, Svenskt Näringsliv - Johan Hakelius, krönikör Per Juth, småföretagsfrågor, Svenskt Näringsliv- Lena Ek, ekonomisk talesman (c) Signhild Arnegård-Hansen, VD Svenska Lantchips - Björn von der Esch, (kd). För ytterligare information, kontakta: Cecilia Molvin, projektledare, cecilia.molvin@svensktnaringsliv.se Tfn 08-553 430 89 eller 0703-63 30 89 Thérèse Johnsson, pressekreterare, therese.johnsson@svensktnaringsliv.se Tfn 08-553 430 19 Tid och plats för respektive debatt meddelas vid senare tillfälle. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/02/20030702BIT00510/wkr0002.pdf