Underhållning, stora jackpots och svensk service hos SverigeAutomaten.com

Report this content

SverigeAutomaten.com är skapat för den svenska marknaden med målet att erbjuda innovativ och högkvalitativ underhållning på den växande spelmarknaden online. Här erbjuds allt från klassiska bordsspel i äkta kasinomiljö till moderna videslots med spännande funktioner och ultrasnygg grafik.

Spel för alla sinnesstämningar

Hos SverigeAutomaten.com kan spelare välja mellan det stora utbudet av fler än 400 spelautomater och videoslots. Här erbjuds avkoppling och spänning för alla typer av spelare, såväl nybörjare som erfarna proffs. Dessutom är kasinot alltid öppet! Oavsett om du slappar hemma i soffan eller är på väg till gymmet kan du ge dig ut på äventyr med videoslots som Gonzos Quest, se om lyckan står skrivet i stjärnorna med färgkavalkaden Starburst eller varför inte ge dig i kasst med Thor och de andra gudarna i Thunderstruck II. Föredrar du spelautomater med inspiration från serier som Games of Thrones kommer du att hänföras av otroligt snygg grafik! Här finns såväl klassiska spelautomater som nyskapande videoslots med ständigt nya favoritteman. Missa inte att känna spänningen stiga när du snurrar på Mega Fortunes lyckohjul, spelar fram bonusar, gratis-spinns och scatter-symboler med hjälp av Lara Croft i Tomb Rider eller varför inte känna historiens vingslag med nya spelet Vikings Go Wild. Hos SverigeAutomaten hittar du även unika spel som är skapade enbart för den svenska marknaden.

Höga jackpots och spännande kampanjer

Är du ute efter att ta hem en riktig storvinst har du chansen att bli mångmiljonär med något av SverigeAutomatens jackpottspel. Blir du den lyckliga vinnaren av högsta jackpotten på Mega Fortune Dreams kammar du i nuläget hem över 20 miljoner kronor! Du hittar även andra jackpottspel med mångmiljonvinster. Som om det inte vore nog med jackpots, alla spännande videslots och underhållande kvällar, belönar SverigeAutomaten kontinuerligt sina medlemmar med såväl generösa insättningsbonusar som lojalitetsbonusar och specialerbjudanden. Som trogen spelare får du dessutom ta del av flera kampanjer som ökar dina chanser att vinna stort eller speciellt utvalda vinster. Vad sägs om att vinna en drömresa till Las Vegas?

Live-kasino med den rätta atmosfären

Söker du klassiska bordsspel i en unik kasinomiljö med den där äkta känslan, hittar du spel som Black Jack, Roulette, Texas Hold¢em, eller varför inte testa Live-Poker. Dina dealers är både snygga, verklighetstrogna och pratar svenska om du så föredrar det. Med videopoker hos SverigeAutomaten kan du koppla av och spela taktiskt för att tjäna stora pengar, vara med i turneringar eller bara lära dig konstens alla regler för skojs skull. Med lite tur och skicklighet kommer du att ha många roliga stunder på kasinot och spela hem lite extra slantar till ditt konto.

Personligt, lättnavigerat och säkert

Vid de senaste uppdateringar av SverigeAutomaten.com lades stor vikt vid att navigering och användarvänligheten skulle vara anpassad och enkel från alla typer av enheter. Oavsett om du använder din Laptop, surfplatta eller mobil, är din spelupplevelse smidig och fullt funktionell. Att moderna spelupplevelser med hög användarvänlighet står i forkus för utvecklingsarbetet inom bolaget har visat sig vara ett vinnande koncept inom den mycket lukrativa spelindustrin online och SverigeAutomaten har på kort tid blivit ett av Sveriges mest populära nätkasinon. Alla spel och tjänster hos SverigeAutomaten drivs enligt de restriktioner och regler som krävs inom EU.

Kasinot har sedan starten 2008 lyckats bygga ett starkt varumärke och framgångarna har varit ett resultat av strävan efter att erbjuda högklassiga upplevelser med bästa möjliga säkerhet. Tack vare samarbetet med Symantec/VeriSign kan spelare hos SverigeAutomaten känna sig trygga med att personuppgifter krypteras och hanteras konfidentiellt. Skulle du mot förmodan stöta på några problem eller har några funderingar så är SverigeAutomatens personliga kundservice alltid öppet för din skull. För att få svar på alla dina frågor kan du välja mellan att ringa, chatta direkt via hemsidan eller maila till kundtjänst dygnet runt. Den hjälpsamma personalen svarar dig till och med på svenska. Oavsett om du enbart spelar för att ha skoj eller satsar på riktigt, kommer du att få många spännande, avkopplande och roliga stunder tillsammans med detta högklassiga nätkasino!