Buss-Sudd på Busstorget

Torsdagen den 22 mars klockan 18 till 21 bjuds det på traditionellt branschmingel på Busstorget (E01:01) på TUR-mässan. Det är Busstorgets arrangörer Svenska Bussbranschens Riksförbund (BR, EvoBus Mercedes, EvoBus Setra, Neoplan/MAN, Scania och Volvo tillsammans med kvällens värd TryggHansa och andra samarbetspartners som står bakom minglet.

Klockan 18.00 bjuder Julius Malmström på bubblande vin på Busstorget. Julius Malmström är producent för den kommande Tuthankahmun-utställningen i Malmö som slår upp portarna i höst och kommer att berätta om utställningen. Läs mer på www.tutankhamun.nu.

Därefter suddas det på årets TUR!

Förutom matiga mackor, skummande öl och goda viner blir det underhållning i klassisk stil. Svante Grundberg, älskad nattsuddare från SVT, gästar oss på Busstorget - möt honom på minglet där det i år bjuds på både filmvisning, skön musik och utlottningar med fina vinster. Svante Grundberg står för suddet vilket består i hans favoritfilmklipp i svartvitt, otippad och svängig musik. Räkna med både sudd, kommentarer och infall från scenen under minglet som pågår mellan klockan 18-21.

BR bjuder in sina medlemmar, kunder och leverantörer till minglet den 22 mars, 18-21. Press är välkommen.

Fakta om Busstorget:
Busstorget (E01:01) på TUR 2012 är en aktivitet inom ramen för Svenska Bussbranschen Riksförbunds (BR) satsning på turist- och beställningstrafik med buss. Busstorget har under många år framgångsrikt presenterat olika typer av moderna turistbussar. På Busstorgets scen debatteras, diskuteras och samtalas det om aktuella och angelägna ämnen och trender inom bussturismen. Det är BR tillsammans med EvoBus Mercedes, EvoBus Setra, Neoplan/MAN, Scania och Volvo står bakom Busstorget

För ytterligare information och anmälan till minglet kontakta: Helena Gibson Ek, kommunikationsansvarig BR, 070-648 24 00 eller helena.gibson@bussbranschen.se

Taggar: