Så får man Sveriges nöjdaste lokalhyresgäster!

Report this content

Inbjudan till seminarium: Så får man Sveriges nöjdaste lokalhyresgäster! Den 6 november avslöjas vilket fastighetsföretag som har Sveriges nöjdaste lokalhyresgäster. Då presenteras segraren - och övriga deltagares resultat - i årets Fastighetsbarometer på lokalsidan. I undersökningen deltar ett femtontal av landets största fastighetsbolag på den kommersiella sidan och de står tillsammans för merparten av branschens omsättning. Drygt 4.500 hyresgäster hos bolagen har intervjuats. Genom att ta fram ett Nöjd-Kund-Index visas hur nöjda de är med sin värd. Fastighetsbarometern har arrangerats sedan mitten av nittiotalet av CFI Group och Sveriges Fastighetsägare. Förra årets vann Stenvalvet AB före Vasakronan. Resultatet av årets undersökning presenteras på seminariet "Så får man Sveriges nöjdaste lokalhyresgäster". Dessutom presenteras då vinnaren av Fastighetstidningens utmärkelse Årets Fastighetsägare. Under seminariet får vi också höra hur man bygger ett starkt varumärke och vad det betyder för kundnyttan hos ett fastighetsbolag. Och vi får höra vilka resultat i bl a ökad kundnöjdhet som Vasakronans bonussystem för personalen har givit. Tid: Tisdagen den 6 november, klockan 13:00 - 16:30 Plats: Salén Konferens, Norrlandsgatan 15, Stockholm Fullständigt program finns på www.svefast.se /Förbundet /Kurs & konferens. Anmälan kan skickas till Hans Öhman, hans.ohman@svefast.se *** För ytterligare information, kontakta gärna Hans Öhman, 08-613 57 33 eller informationschef Erik von Hofsten, 08-613 57 30 eller 070-813 57 20. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/30/20011030BIT00740/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/30/20011030BIT00740/bit0001.pdf