Läkarförbundet bjuder in till debatter i Almedalen!

Läkarförbundet bjuder in till debatter i Almedalen!

Sveriges läkarförbund kommer att vara på plats under politikerveckan i Almedalen. Tillsammans med andra aktörer kommer vi att arrangera fyra seminarier och debatter med hälso- och sjukvårdstema.

Välkomna till spännande möten med Sveriges läkarförbund! _______________________________________________________________________________________

Ska det vara så svårt? - att ge våra barn bra kost i förskola och skola Läkarförbundet, Tandläkarförbundet och Vårdförbundet bjuder in till seminarium och lunchdiskussion Tisdag 10 juli, kl 11-13, Kårhuset Rindi, Tage Cervins gata 1 Läs mer >

En friskare primärvård - debatt om hur vi bäst möter patienternas behov med exempel från Vårdval Halland och Saco Vård. Saco Vård bjuder in till debatt (Psykolog-, Läkar-, Sjukgymnast-, Farmacevt-, Arbetsterapeut-, Logoped-, Dietist- förbunden samt Akademikerförbundet SSR) Tisdag 10 juli kl 13.15 - 14.45, Kårhuset Rindi, Tage Cervins gata 1 Läs mer >

Vårdköerna måste bort! - Hur ska vi rigga framtidens närsjukvård? Läkarförbundet bjuder in till seminarium om närsjukvården Onsdag 11 juli kl 13.15 -14.45, Kårhuset Rindi, Tage Cervins gata 1 Läs mer >