Taxiresor i Sverige ger nu EuroBonuspoäng

Report this content

Sverigetaxi och SAS EuroBonus har träffat ett avtal som gör att Eurobonus-medlemmarna nu tjänar Extrapoäng på sina taxiresor med Sverigetaxi.

EuroBonus-poängen tillgodoräknas för alla taxiresor som bokas via Sverigetaxis hemsida eller app. Varje taxiresa under dagtid på vardagar ger 35 Extrapoäng. Resor på övrig tid ger 50 Extrapoäng per resa. Poängen registreras automatiskt vid varje resa med en Sverigetaxi.

För att tjäna poäng behöver kunden bara registrera sitt EuroBonus-nummer och telefonnummer hos Sverigetaxi och sedan boka resorna via sverigetaxi.se eller Sverigetaxis mobilapp. De intjänade poängen kan, precis som andra EuroBonus-poäng, användas till att köpa t ex flygresor, uppgraderingar, hotellnätter, presentkort och varor från SAS EuroBonus-shop.

Sverigetaxi är en gemensam organisation för taxibolag på över 50 orter över hela Sverige.

– Genom att Sverigetaxi nu är en del i EuroBonus-programmet kan vi ge ytterligare mervärde för våra kunder. Sedan tidigare har det ju också varit möjligt att boka taxi över hela landet via ett enda telefonnummer. För att uppmärksamma avtalet med SAS EuroBonus ger vi 300 Extrapoäng – utöver ordinarie poäng – till alla som bokar sin första resa med oss före 31 maj 2012, säger Sverigetaxis affärsområdeschef Paul Urvall.

Ytterligare information:
Paul Urvall, affärsområdeschef, 08-120 920 65 , 070-721 57 00, paul.urvall@sverigetaxi.se

Sverigetaxi finns idag på över 50 orter i landet – från Kiruna i norr till Malmö i söder – och är därmed det taxibolag i Sverige som har bäst nationell täckning. Sverigetaxi svarar sedan flera år tillbaka även för Flygtaxi och Taxi till Tåget.

Taggar:

Vi är Sveriges nya landslag i taxi!
Paul Urvall, affärsområdeschef på Sverigetaxi