Bussbiljetter kvar till Uppsala Reggaefestival

Under torsdagen inleddes Uppsala reggaefestival för tionde året i rad. Swebus kör med tät trafik till Uppsala under hela festivalhelgen och det finns biljetter kvar.

Reggaefestivalen pågår under tre dagar fram till och med den 7 augusti. Årets festival är en best-of-upplaga för att fira tioårsjubileet. Bland de största namnen finns Gentleman, Bunnie Wailer, Anthony B och Mavado. Från Sverige kommer Million Stylez, Kalle Bah, Kapten Röd och Serengeti. Festivalbiljetter finns att köpa i festivalentrén.

Swebus kör en tur i timmen mellan Stockholm och Uppsala under hela fredagen. Under lördagen avgår tolv turer åt vardera håll. Anknytningsbussar från övriga orter inom Swebus linjenät finns att hitta på www.swebus.se.

Biljetterna mellan Stockholm och Uppsala kostar från 57 kronor och köps på www.swebus.se, per telefon 0771-218 218, via mobiltelefonen eller i butiker såsom bland annat Pressbyrån och 7-Eleven.

Bilden är ett montage

Swebus är störst inom interregional busstrafik i Sverige och erbjuder expressbussresor, bussresor till flyget med Flygtransfer och chartrade bussar. Företaget har över två miljoner passagerare per år på 10 000 avgångar per vecka. Med Swebus kan du resa till cirka 150 orter från Mora och Oslo i norr till Skåne och Köpenhamn i söder. Dessutom samarbetar Swebus med andra bussbolag för resor till Norrland och Europa. Alla företagets expressbussresor är märkta med Bra miljöval och ombord på Swebus bussar finns gratis internet. Swebus ingår i Nobina AB, som är ledande i Norden på kollektivt resande med buss. Läs mer och köp din resa direkt på www.swebus.se.