Swebus bjuder resenärerna på film i vår

I vår får alla Swebus resenärer tillgång till obegränsat med filmer och tv-serier via C Mores nätdistributör Filmnet. Erbjudandet gäller från och med nu för alla som reser med Swebus - både före, under och efter resan.

- Det ska vara roligt och trivsamt att resa med oss, därför är vi glada att kunna bjuda resenärerna på den här typen av högkvalitativ underhållning via vårt gratis internet ombord, säger Ingvar Ryggesjö, presschef för Swebus. Det som är extra fint är att våra resenärer kan se hur många filmer och serier de bara vill, under hela två månaders tid.

Filmnet distribuerar C More Film via internet, vilket innebär att Swebus kunder kan se allt från komedier och thrillers till serier och barnfilmer via dator och iPad. Resenärerna får tillgång till hela utbudet på Filmnet oberoende av var man befinner sig - ombord på bussen, hemma eller någon helt annanstans.

- Vi är väldigt glada över samarbetet mellan Filmnet och Swebus. Bussresan är ju ett perfekt tillfälle att koppla av med en film eller två. Se något nytt från Hollywood, en färsk tv-serie, en populär svensk film eller en intressant dokumentär. Jag är övertygad om att alla Swebus kunder hittar något de vill se, säger Carl Bonnier, produktchef för Filmnet.

Såhär fungerar det:

• Resenären bokar en resa på Swebus.se
  • Resenären får en biljettbekräftelse med länk till Filmnet-erbjudandet- Via länken kommer resenären till Filmnet där erbjudandet kan användas
  • Obegränsat antal filmer och serier kan ses både på bussen, i hemmet eller på andra ställen- Filmnet fungerar via dator och iPad
  • Erbjudandet är unikt för Swebus resenärer och gäller som längst till och med den 31 maj 2013