Styrelsen för Swedish Stirling offentliggör nytt datum för årsstämma och årsredovisning

Styrelsen för Swedish Stirling AB (publ) (“Swedish Stirling eller ”Bolaget”) har beslutat att ändra datum för årsstämman samt för tillhandahållande av årsredovisningen för räkenskapsåret 2022.

Bolagets styrelse har idag beslutat att årsstämma i Swedish Stirling avses hållas måndagen den 8 maj 2023 och att årsredovisningen jämte revisionsberättelsen avses att tillhandahållas aktieägarna senast den 17 april 2023. Styrelsens ordförande kommer att sammankalla valberedningen för Swedish Stirling, vilken utses i enlighet med av bolagsstämman sedan tidigare beslutade principer, i syfte att sondera förutsättningarna för val av ny styrelse samt förslag i övrigt inför årsstämman i enlighet med gällande instruktion för valberedningen.

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 20 mars 2023 kl. 15.45 CET.

Swedish Stirling AB är listat på Nasdaq First North Premier och FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser, +46(0)8-528 00 399, info@fnca.se. Läs mer på www.swedishstirling.com