Compact Living i lyxig förpackning

Compact Living med smarta förvaringsmöjligheter och funktionalitet i fokus är något vi tar fasta på under det nya året. Möbelföretaget Sweef har aldrig låtit bäddsoffan leva i designersoffans skugga och har nu rustat upp en av deras bästsäljare i en lyxig sammetsskrud.

Björnen bäddsoffa är enligt Sweef en mysig bamse med gott om dolda och synliga förvaringsmöjligheter. Trots sin något lägre prisklass kompromissar soffan varken med design eller komfort vilket därför gör den optimal för vår urbana livsstil. Björnen kan förutom sitt standardtyg manchester nu också beställas i olika sammetskulörer. Sweef har sedan tidigare flera modeller som tillverkas i sammet och ser många fördelar med materialet. Sammet ska tvärtemot vad många tror vara både mer slitstarkt och lättskött än andra tyger på marknaden.

Färgskalan som erbjuds för nya Björnen består av jordiga och mörka toner som skapar en kunglig känsla i ett modernt hem. Bäddsoffan går att beställa både med eller utan divan och kan med fördel modifieras efter eget önskemål i val av sida för divan och armstöd. Den nya sammetsklädseln kommer vara en lagervara för färgerna silver och smaragdgrön men kommer också kunna specialbeställas i andra kulörer.

Priser:

Björnen bäddsoffa utan divan i sammet : fr. 8.250 :-

Björnen bäddsoffa med divan i sammet : fr. 10.500 :-

Högupplösta bilder finns att hämta här

070 ​ 95 00 773

Om Sweef:

Sweef står för Swedish e-furniture och är en e-handel som öppnade i november 2011. Målet är att genom en effektiv logistik och fokus på utvalda modeller kunna sälja kvalitetsmöbler till fantastiska priser. Möbelföretaget har visionen att sälja Sveriges skönaste möbler. Showroom/kontor finns på Värmdövägen 195, vid Nacka Forum.