Swesafe tecknar riksavtal med CIKAB (Coop Inköp och Kategori AB)

Report this content

Avtalet är rikstäckande och omfattar installation och service av lås, låsanordningar och säkerhetslösningar inom Coop, KF, Kronans droghandel och Akademibokhandeln.

CIKAB får genom avtalet tillgång till både Swesafes rikstäckande lokala installationsnätverk och kan dessutom utnyttja fördelarna med Swesafes centrala hantering av samtliga ärenden.

Swesafe är en av Sveriges största leverantörer av säkerhetsprodukter och säkerhetstjänster. Swesafe omsatte 430 miljoner kronor 2010 och har drygt 300 medarbetare på 24 orter runt om i landet.

Kontaktpersoner Swesafe:
Pär Sandevik, Marknadskoordinator
par.sandevik@swesafe.se
Ågatan 6 745 35 Enköping

Fakta Swesafe:

Swesafe är en av Sveriges största leverantörer av säkerhetsprodukter och säkerhetstjänster. Vi utformar och installerar allt från kompletta säkerhetslösningar till enskilda produkter för våra kunder. Genom vårt leverantörsoberoende är våra säkerhetslösningar alltid anpassade till kundens behov. Swesafe finns på 24 orter runt om i Sverige. Vi är drygt 300 medarbetare som tillsammans omsatte SEK 430 miljoner (2010).

www.swesafe.se

Taggar: