SwissPostCard – julkort direkt från din dator till brevinkastet

Report this content

På Swiss Posts hemsida kan du enkelt ladda ner en egen bild eller välja ett julmotiv, skriva din julhälsning och sedan skicka julkortet direkt till mottagarens brevinkast eller brevlåda. Priset, som mest 17 kronor per kort inklusive porto, betalar du direkt med kreditkort.

Det är mycket som ska hinnas med innan julen och att skicka julhälsningar till släkt, vänner eller affärskontakter blir lätt ett stressmoment. Men du kan ta det lugnt. Swiss Post International erbjuder privatpersoner och företag att skicka fina blanka julkort med valfritt motiv, din julhälsning och fint frimärke direkt från datorn till mottagarens brevinkast.

”SwissPostCard sparar tid, är roligt och prisvärt, både för företag och privatpersoner. Det är extra smidigt att sköta allt framför datorn då man ofta måste kolla upp adresser samtidigt.” säger Thomas Sjölin, vd för Swiss Post International i Sverige.

Med SwissPostCard kan man enkelt sända vilket kort man vill, till vem man vill, direkt från datorn till mottagarens brevlåda. Det är enkelt att ladda upp och använda egna bilder. Kanske passar ett kort på barnbarnen till farmor, en semesterbild till kompisen, eller varför inte favorithockeylagets logga till sonen? Till företagskunder kanske företagsloggan passar bäst, eller en bild på de anställda i tomteluvor? Möjligheterna är många och Swiss Post International tillhandahåller också en mängd färdiga julmotiv. Givetvis erbjuder Swiss Post Internationals SwissPostCard mängder av andra motiv, året om. Hälsningar hör ju inte bara julen till.
Länk: www.swisspost.se/e-market/SwissPostCard

SwissPostCard prisuppgifter:
1-9 kort CHF 2,5, 10-49 kort 17 kr/st (CHF 2,20) 500-999 kort 11.70 kr/st (CHF 1,70)
50-99 kort 15.10 kr/st (CHF 2,10) 100-499 kort 13 kr/st (CHF 1,90)
1000-4999 kort 11 kr/st (CHF1,60) kort över 4999 10.30 kr/st (CHF 1,50)