Dekorera med berömda klassiska reproduktionsmöbler

SwivelUK är ett e-företag som erbjuder reproduktioner av klassiska möbler. Vi brinner för god design och bekvämt boende. I år firar vi 10-års jubileum i branschen. Vårt gemensamma mål är att kunna förse andra med klassiska möbler av högsta kvalitet. De produkter vi erbjuder på SwivelUK är reproduktioner av originaldesigner med så mycket detaljer som möjligt. Några exempel på vad vi har är Eames stol och Eames DSW stol.

Tidlösa möbler

Det finns en anledning till varför en del möbler har stått sig genom tiderna. Vi ser till att du får en klassiker, precis som originaldesignern avsett. Vi har stor respekt för de ursprungliga designerna och vi vill se till att hedra dem genom att göra så bra reproduktioner som möjligt. Vi tillverkar våra produkter med material från USA, Danmark och Italien för att kunna tillverka produkter av högsta möjliga kvalitet. Vi säljer även stolar, bord, klockor, mattor och tillbehör. Våra reproduktioner är väldetaljerade för att efterlikna originalet.

Tidigare arbeten

Sony , Chanel , Lacoste , Rolls - Royce , X - Factor , Facebook , Google och Formel 1 är bara ett par av de kunder vi har haft under våra år i tjänst. Vi har ett visningsrum i Stoke Newington som är beläget i Norra London. Vi har 30-40 stolar på visning som du kan få se när som helst. Utsikten är strikt enligt överenskommelse, så vänligen ring oss innan du planerar att besöka. Vi kan även ordna helgvisningar.

Leverans

Leveranskostnaden baseras på land och postnummer. När du har angett din adress kommer du att få ett beräknat leveranspris till just din plats. Du kommer även att meddelas via e-post när din beställning levereras. Om en produkt inte finns på lager inom 48 timmar kommer vi att meddela dig.

För mer information, var vänlig besök www.swiveluk.com

Telefon: 08-506 38 35 0
E-post: contact@swiveluk.com