Industrifonden moderniserar webbkommunikation

Industrifonden moderniserar webbkommunikation Industrifonden tecknar order med Sygn Software om leverans av Sygn iCom för automatisk webbpublicering. Industrifonden ville modernisera sitt arbetssätt när det gäller webbkommunikation och behövde ett program som på ett enkelt sätt tillät användarna att publicera sig på Internet, utan att vara kunniga i html- kodning. Valet föll på programmet Sygn iCom från Sygn Software. - Vi tittade på fem andra konkurrerande lösningar, men ingen annan kunde erbjuda de möjligheter och den prestanda som finns i Sygn iCom till en bättre kostnad, säger Industrifondens informationschef Maria Montgomerie. Nu ska alla Industrifondens anställda, ett trettiotal, vänja sig vid att kunna publicera sig på webben. Sygn iCom är ett publiceringsverktyg för Internet, eller ett företags intra-/extranet, baserad på den senaste tekniken för aktiva och dynamiska websidor. För mer information, tag kontakt med Anna Näslund, Sygn Software, tel 08-590 941 88 anna.naslund@sygn.com Sygn Software är en oberoende programutvecklare inom området för internetbaserad informationshantering. Sygns senaste produkt Sygn Manager är en s k trelagers javaapplikation. Med hjälp av den kan användaren - oavsett var hon eller han befinner sig - via endast en webbrowser ladda ner sitt virtuella kontor med all relevant information i begripliga affärsstrukturer för vidare hantering - Content & Context Management i ett och samma gränssnitt. Företaget är baserat i Upplands Väsby och har dotterbolag i Boston, USA. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/08/21/20000821BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/08/21/20000821BIT00580/bit0002.pdf