SynAct Pharmas delårsrapport för Q1 publiceras den 19 april 2018

Styrelsen i SynAct Pharma AB (publ) meddelar att bolaget, med anledning av tidigare kommunicerad och planerad företrädesemission, har beslutat att flytta fram tidpunkten för publicering av delårsrapport för perioden januari – mars 2018 till den 19 april istället för den 9 maj 2018 som tidigare kommunicerats.

Jeppe Øvlesen                                                                                Henrik Stage

VD, SynAct Pharma AB                                                                   CFO, SynAct Pharma AB

Telefon: +45 28 44 75 67                                                                Telefon: +45 40 26 09 00
E-post: joo@synactpharma.com                                                     E-post: hs@synactpharma.com