Syncro Group tecknar strategiskt partneravtal med Scream

Syncro Group, en pionjär inom SaaS-lösningar för influencer marketing, meddelar idag att de har tecknat ett strategiskt partnerskap med Scream Mediabyrå AB, en av Sveriges ledande mediebyråer.

Detta strategiska partnerskap utnyttjar Screams omfattande erfarenhet av influencer marketing och djupa förståelse för kampanjer för att underlätta en snabb uppskalning av Collabs-plattformen. Scream är en av Sveriges största fullservicebyråer med en omsättning överstigande 1,3 miljarder kronor. Scream ingår i koncernen Media Family som omsätter cirka 2,1 miljarder kronor och har cirka 160 anställda.

"Vår målsättning är att teckna strategiska avtal med så stora mediebyråer som möjligt för att på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt skala vår plattform. Avtalet med Scream är ytterligare tecken på marknadens stora intresse för Syncro’s marknadserbjudande. Scream, som redan idag har många kunder som använder influencer marketing i sin marknadsföring, kan på ett effektivt och automatiserat sätt kanalisera sina budgetflöden genom Syncro’s plattform Collabs, till fördel för Screams kunder och med betydande utväxling för Syncro", säger Ebbe Damm, vd för Syncro Group.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Ebbe Damm, VD Syncro Group

Telefon:  0705 46 46 00

E-post:  ebbe.damm@syncro.group

Om Syncro Group

Syncro Group AB (publ) är ett noterat bolag på Spotlight Stock Market under SYNC B med en egenutvecklad unik AI-plattform inom influencer marketing som är en del av att forma den nya digitala ekonomin och möjliggör samarbete mellan människor och varumärken – via tech. Syncro har kontor i Sverige och Danmark, med huvudkontor i Stockholm. För mer information, gå in på www.syncro.group.