Inbjudan till presentation av Synsam Groups Q3-rapport 2021

Report this content

Synsam Group publicerar sin delårsrapport för tredje kvartalet 2021 den 30 november 2021 och bjuder in investerare, analytiker och media till presentationer av rapporten samma dag.

Presentation på svenska, med möjlighet att ställa frågor

• Datum och tid: Den 30 november 2021, kl 09.00.
  • Plats: Synsam Groups huvudkontor, Sankt Eriksgatan 60, Stockholm. Presentationen kommer även att webbsändas med telefonkonferens.
  • Talare: VD och koncernchef Håkan Lundstedt samt CFO Per Hedblom.
  • Registrering för närvaro vid presentationen på Synsam Groups huvudkontor, eller för deltagande i webbsändning med telefonkonferens:

Presentation på engelska, med möjlighet att ställa frågor

Delårsrapporten för det tredje kvartalet 2021 publiceras kl. 07.30 den 30 november 2021. Rapporten kommer då att finnas tillgänglig på Synsam Groups hemsida. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på hemsidan kl. 08.00 den 30 november 2021.
www.synsamgroup.com/investor-relations/

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jenny Fridh, Chief Communications and Sustainability Officer, Synsam Group
Telefon: +46 730 27 70 18
E-post: jenny.fridh@synsam.com
Hemsida: www.synsamgroup.com

Synsam är en ledande optikerkedja i Norden med ett brett och hållbart Lifestyleerbjudande. Synsam Group erbjuder ett stort sortiment av produkter och tjänster för ögonhälsa och ögonmode utifrån kundens olika livsstilar och behov. Koncernen har cirka 3 000 medarbetare, en omsättning på cirka 4 miljarder SEK och har cirka 500 butiker i Norden som drivs under varumärkena Synsam, Ai Eyewear samt Profil Optik i Danmark. Genom digitalisering, abonnemangserbjudanden och andra innovativa koncept är Synsam Group en stark innovatör på den nordiska optikmarknaden inom flera områden, inklusive kundresa, produkterbjudande och ESG. Synsam Groups aktie handlas på Nasdaq Stockholm (SYNSAM). www.synsamgroup.com