En God Fortsättning på 2022

Nytt år innebär även glädjen att inbetala det nya årets medlemsavgifter till föreningen Syntolkning Nu i Sverige. Avgiften är oförändrad även detta år.

Collage frn syntolkning live p Skansen Krusenstiernska teatern samt bio i Karlskrona

Nytt år innebär även glädjen att inbetala det nya årets medlemsavgifter till föreningen Syntolkning Nu i Sverige. Avgiften är oförändrad även detta år och beloppen ligger på 150 kronor för medlemmar, 300 för familjer och föreningar samt 200 för aktiva syntolkar.

Inbetalning kan ske via BankGiro 657-1327 eller via Swish 123 504 77 09. Glöm ej skriva i kontaktuppgifter som mail, mobil och adress.

Som medlem stödjer du vårt arbete med och kring syntolkningar i Sverige, stora som små samt live eller inspelade. Som medlem för du förhandsinformation till flera av våra syntolkningar och möjlighet att boka biljetter innan någon annan. Platserna är oftast placerade långt fram. Som medlem slipper du den administrativa avgiften. Du blir kallad till medlemsmöten, på plats eller via webben. Samma sak till våra årsmöten som brukar ske i mars.

Syntolkning Nus toppbild på facebook

På vår facebook sida kan du se vad som händer i vår kalender, där även våra kommande filmer med syntolkning, på TV presenteras. På hemsidan visar vi i kalendern allt vi har kännedom, även andras syntolkningar. På vår specialsida om filmer presenterar vi alla de filmer vi gjort och kommer göra.

Som medlem kan du även initiera syntolkningar av filmer på bio, vilka saknar syntolkning. Finns ett intresse för dessa filmer kommer vi och syntolkar dessa.

Från föreställningen Dr Zjivago då ensemblen presenterar sig.

I vår hemsidas kalendarium ser du alla produktioner vi officiellt just nu har inplanerade. Boka nu för att inte missa biljetter, Betala några veckor efdter du bestämt dig.