Kreditlinan.se lanserar marknadens första ÄKTA småföretagarlån

Report this content

Över 400 000 småföretagare säljer idag på faktura men tvingas betala sina inköp kontant eller privat - trots att kreditrisken är låg för gruppen som helhet. Med lanseringen av kreditlinan.se så möjliggör vi nu för Sveriges alla småföretagare att få en kredit till företaget. Helt utan krav på personlig borgen eller på att sälja eller belåna sin faktura.

På kreditlinan.se kan ni som företagare låna upp tom 50 000 SEK, ni får pengarna inom 24 timmar och ni betalar av i er egen takt. Självklart är det enkelt att ansöka och helt onlinebaserat.

- En småföretagares vardag är vanligtvis att sälja på kredit och köpa kontant trots att företaget i de allra flesta fall är kreditvärdigt. Vi är oerhört glada att kunna erbjuda ett alternativ för alla småföretagare som idag tvingas sälja sin faktura eller sätta personlig egendom pant och sitter i långa och djupa diskussioner med sin bank, säger Ola Lindewald ansvarig för kreditlinan.se

För mer information, vänligen kontakta:
Ola Lindewald
Ansvarig kreditlinan.se, tel 072-159 64 52
ola@kreditlinan.se

Tact Group AB erbjuder enkla företagskrediter online till Sveriges småföretagare under varumärket kreditlinan.se. Tact Group AB leds av personer med lång erfarenhet av kreditbedömning och finansieringslösningar. Koncernen har verksamhet i Sverige, Finland och Danmark och omsätter totalt cirka 160 MSEK under 2013.

Taggar: