De har rösten att förändra och inspirera – vem blir Årets talare 2017?

Per Holknekt, Johan Wester, Lisa Ekström, Christina Rickardsson, Renata Chlumska eller Petter Askergren är några av dem som kan bli Årets talare 2017. De har spridit kunskap och inspirerat både privatpersoner och företag med ett stort engagemang. De utvecklar och utbildar Svenskt näringsliv.

Vinnarna utses genom en röstning på talarforums hemsida, jury från Talarforum samt kundutvärderingar. Vinnaren presenteras på Talargalan på Södra teatern den 6 februari 2018 då delas branschpriset Årets talare ut. Kategorierna är Årets talare kvinna, Årets talare man, Årets talare genombrott och Årets talare moderator. Den stjärnspäckade galans gästlista består av de absoluta topparna bland Sveriges föreläsare och moderatorer tillsammans med allt från mediepersonligheter till näringslivstoppar.

Rösta på de nominerade

Jan Bylund
Johan Wester
Nisha Besara

Talargalan startade för att höja statusen på det talade ordet och framförallt uppmärksamma riktigt bra talare. Huvudsyftet är att lyfta fram och prisa de absolut bästa. Talare sprider kunskap genom inspiration och kunskap utvecklar och skapar framgång vilket vi tycker ska uppmärksammas.

Nomineringsprocessen har varit öppen för allmänheten att nominera sin eller sina favoriter via vår hemsida. Vi har sedan gjort ett urval med hänsyn till kundutvärderingar efter genomförda uppdrag. Oavsett vem som vinner, i respektive kategori, kan Talarforum helhjärtat stå bakom varje vinnare med vårt varumärke.

För pressackreditering till Talargalan eller boka intervju med någon av de
nominerade och eventuella pristagarna, kontakta Fredrik Sjöholm på Talarforum.

Talarforum är en oberoende talarförmedling som arbetar med att matcha rätt talare, föreläsare, moderator eller underhållare till ditt specifika tillfälle. Talarforum har Europas största kompetensnätverk med över 8 000 föreläsare, utbildare, experter, underhållare och inspiratörer. Vår styrka ligger i att identifiera, analysera och matcha kundernas behov för att få rätt person på rätt plats.

Vi sprider kunskap genom inspiration

Snabbfakta

Baranschpriset Årets talare delas ut årligen av Talarforum. Kategorierna är Årets talare kvinna, Årets talare man, Årets talare genombrott och Årets talare moderator.

Citat

.