De tävlar om att bli Årets digitala marknadsförare

De tre nominerade för att vinna titeln Årets digitala marknadsförare är nu utsedda. Priset delas ut för första gången i år av Dagens Media i samarbete med Adobe. De som gör upp om priset är:

Sara Althini, marknadschef, Casall
Karin Rosell, CRM Manager, Halebop
Maria Ziv, marknadsdirektör, VisitSweden AB

Juryn har haft en tuff uppgift att sålla mellan alla spännande bidrag som har kommit in. På måndagen den 26 november kommer vinnaren att utses i samband med ett kostnadsfritt eftermiddagsseminarium på Nordic Light Hotel i Stockholm. För mer information gå till www.talentumevents.se/marknadsforare

Juryn består av:

Patrick Dry, Creative Director, juryns ordförande
Lisa Lindström, vd, Doberman
Emma Cedell, Director Digital Development, Mindshare
Jan Fager, vd, Sveriges Marknadsförbund
Henrik Jansson, nordisk säljchef, Adobe
Fredrik Svedjetun, chefredaktör, Dagens Media

Om Talentum Events

Vi är en ledande arrangör av B-2-B events som i 20 år har levererat affärskritisk information för beslutsfattare, chefer och experter. Idag har Talentum Events verksamheter i Sverige, Finland och Danmark och tillsammans erbjuder vi över 300 inspirerande arrangemang om året.

Detta betyder att var du än befinner dig i Norden så erbjuder vi spännande branscharrangemang med information, insikter och idéer som utvecklar dig och ditt företag. Du får de senaste branschnyheterna från de bästa talarna och i våra avslappnade miljöer kan du nätverka på ett sätt som känns naturligt.

Talentum Events ingår i den finska börsnoterade Talentum-koncernen som i Sverige ger ut välrenommerade tidskrifter som Affärsvärlden, Dagens Media, NyTeknik, Arbetarskydd och Lag & Avtal.