Talkpool förhandlar omfattande kontrakt i Mellanöstern

Talkpool har sedan flera månader förhandlat fram ett stort projekt i Mellanöstern. Förhandlingarna går bra och Talkpool har goda möjligheter att vinna projektet, men inget kontrakt har ännu tecknats med klienten. Talkpool förbereder sig för att etablera ett separat företag som kommer att anställa flera tusen personer om kontraktet skrivs under. Projektet som löper över minst 5 år omfattar distribution, anslutning och drift av ett nytt medianätverk. De potentiella intäkterna från den nya verksamheten beräknas överstiga alla Talkpool Groups övriga intäkter tillsammans.

För mer information kontakta:

Talkpool tillhandahåller IoT-lösningar och telekommunikationsnätverk globalt. Genom sin avancerade tekniska expertis, långa erfarenhet och smidiga affärsmodell erbjuder Talkpool globala telekomleverantörer och operatörer högkvalitativa tjänster med kort varsel oavsett plats. Dessutom är Talkpool ett av få företag med faktiska lösningar och kontrakt på plats i den spännande IoT-marknaden. FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399 info@fnca.se, är Talkpools Certified Adviser. Läs mer på www.talkpool.com.