Artisterna från Lyckliga Gatan uppträder på Silja Galaxy

Den populära TV-serien Lyckliga Gatan blev snabbt en stor succé och hip hop-artisternas egna tolkningar av kända låtar toppar spotify-listorna. Den 2 april uppträder alla rappare från programmet ombord på Silja Galaxy och framför självklart sina nya hits.

– Eftersom programmet snabbt blev populärt väcktes tanken tidigt om att vilja ha de här artisterna och konceptet ombord. Hip Hop-musiken är verkligen het igen och vi på Tallink Silja vill alltid ligga i framkant när det gäller trender inom musik & nöjesbranchen. Vi ser verkligen fram emot den här avgången och biljetterna är riktigt populära och bokar på bra, säger Vala Esfahanian, Entertainment & Onboard Experience Manager på Tallink Silja AB.

I den TV-sända realityserien Lyckliga Gatan fick vi se unga rappare möta den äldre musikgenerationen och följa deras arbete att göra egna tolkningar av kända hits. Den populäre rapparen Näääk (Matar Samba), med sin nya hitlåt Lyckliga Gatan, var programledare under säsongens program och kommer också uppträda på Lyckliga Gatan goes Galaxy den 2 april.

De här artisterna uppträder ombord på Galaxy den 2 april:
Näääk O Nimo, The Salazar Brothers, Gee Dixon, Jeaff, Allyawan, Linda Pira, Kumba och Samboii. Artisterna från Lyckliga Gatan uppträder på Silja Galaxy

För ytterligare information:
Vala Esfahanian
Entertainment & Onboard Experience Manager på Tallink Silja AB
tel: 070-624 92 52, vala.esfahanian@tallinksilja.com

Eftersom programmet snabbt blev populärt väcktes tanken tidigt om att vilja ha de här artisterna och konceptet ombord. Hip Hop-musiken är verkligen het igen och vi på Tallink Silja vill alltid ligga i framkant när det gäller trender inom musik & nöjesbranchen. Vi ser verkligen fram emot den här avgången och biljetterna är riktigt populära och bokar på bra.
Vala Esfahanian, Entertainment & Onboard Experience Manager på Tallink Silja AB