Festen fortsätter på Tallink Silja – Nyårskryssa med all inclusive

Årets mysigaste tid närmar sig. Kliv ombord på något av Tallink Siljas fartyg och njut av en stämningsfull jul- eller nyårskryssning. Ombord på fartygen mot Helsingfors, Åbo, Tallinn och Riga får du möjlighet att fira nyår två gånger på en och samma natt.

Festen fortsätter. Tallink Silja erbjuder nyårskryssningar med all inclusive på fartygen till Tallinn och Riga. Ät, drick och fira tillsammans ombord och lämna stress och bekymmer hemma. Middagen står serverad och barerna serverar fri dryck. Ett all inclusivepaket innebär total avkoppling och service i toppklass.

Med Silja Symphony, Silja Serenade och Silja Galaxy firar man i äkta galastil. Det nya året firas med specialkomponerade menyer i en exklusiv miljö mitt ute på öppet hav. Och det kanske mest spektakulära är att man firar tolvslaget två gånger på en och samma kväll.

Det är en annorlunda och rolig upplevelse att få fira nyår två gånger på samma kväll. Våra nyårskryssningar är oerhört populära och i år är det fler personer än någonsin som väljer att nyårskryssa. Vi är väldigt stolta att kunna erbjuda ett all inclusivepaket som får våra kunder att njuta av sin resa fullt ut, hela tiden, säger Ats Jorits, vice VD på Tallink Silja AB.

Ingen nyår utan fest!
På Tallink Siljas fartyg ingår allt. Bland många andra har Pernilla Wahlgren och Sara Varga värmt upp stämmorna och underhåller med sprakande och fartfyllda nyårsshower på Baltic Queen och Silja Galaxy. För de dansglada står Swedish Angels bakom skivspelarna och underhåller ända in på småtimmarna. Alla fartyg erbjuder nyårsshower där dans, musik och oförglömlig underhållning står på programmet.

Kär tradition

Precis som Kalle Anka är julbordet en återkommande tradition. Ombord på Tallink Siljas fartyg kan ni tillsammans njuta av ett klassiskt julbord uppdukat med nordiska favoriter med influenser från övriga världen. Vad sägs om ölbrässerade ribbs, rostat lamm och skaldjursterrin? Träffa tomten och låt glöggen värma i vinterkylan. Koppla av och njut av julbordsfavoriterna och upplev en stämningsfull julshow som avslutning på kvällen.

Tallink Silja AB,
Janis Pavuls, Kommunikationschef