Gaynight on Galaxy – Östersjön ger dig en natt att minnas

Nanne Grönwall kommer. Magnus Carlsson likaså. Tallink Silja och Club KAK inbjuder till andra upplagan av jättesuccén Gaynight on Galaxy – A Night to Remember som kastar loss från Värtahamnen i Stockholm den 5 november.

Alla som oroar sig för att partyt tar slut när Pride-festivalen är över kan andas ut. Den 5 november avseglar M/S Galaxy mot Åbo för En natt att minnas. Hela fartyget är abonnerat och en het 23-timmarskryssning utlovas full med partyglatt gayfolk. Självklart får alla heterosexuella vänner också följa med! Redan nu kan det avslöjas att Nanne Grönwall och Magnus Carlsson kommer att uppträda i M/S Galaxys nöjespalats Starlight Palace. I dagarna blev det också klart att en av världens främsta Madonna-imitatörer, Melissa Totten (UK), kommer att göra ett exklusivt framträdande. Fler artister tillkommer. Konferencier under kryssningen är 80-talsikonen Ankie Bagger och Club KAK:s fantastiska DJ:s kommer att underhålla på de olika dansgolven ombord. - Vi är mycket glada och stolta för att vara med och anordna andra upplagan av denna succékryssning på Östersjöns partyfärja Galaxy. Det är oerhört kul att ha en så stor grupp HBT människor ombord. Det är en krävande publik men väldigt roliga att jobba med. Vårt engagemang i detta event visar också att ombord på våra båtar är alla välkomna, gay eller straight. Vi diskriminerar ingen p.g.a. sexuell läggning, säger Ats Joorits, Försäljnings- och marknadsdirektör och Vice VD Tallink Silja AB M/S Galaxy är ett av Östersjöns lyxigaste fartyg. Ombord finns fem olika restauranger, åtta barer och hela två showbarer. Club KAK startades i Köping 2006. I takt med den stigande succén har verksamheten flyttats till Västerås och nu besöker folk från hela Sverige de oförglömliga gayfesterna som anordnas minst en gång i månaden. För biljetter till kryssningen: www.tallinksilja.se eller Tallink Siljas kundservice, tel: 08–22 21 40. T.o.m. den 31 juli finns boka tidigt-rabatter tillgängliga. De rabatterade platserna är begränsade så det är först till kvarn som gäller. Använd kod: KAK Early. Mer information finns på www.tallinksilja.se och www.clubkak.se. För ytterligare information vänligen kontakta: Tallink Silja AB Ats Joorits Mobil: 073 – 978 60 17 ats.joorits@tallinksilja.com Club KAK Daniel Larsson Mobil: 073 – 415 11 90 daniel.larsson@clubkak.se