Janis Pavuls ny marknadsdirektör för Tallink Silja AB

Janis Pavuls har utsetts till ny marknadsdirektör för Tallink Silja AB och tillträder tjänsten den 10 november 2014. Janis har sedan 2007 tjänstgjort som kommunikationschef på Tallink Silja AB.

– Vi är väldigt glada att hälsa Janis Pavuls välkommen till hans nya tjänst inom Tallink Silja. Janis har under mer än sju år mycket framgångsrikt arbetat som kommunikationschef i bolaget och har därför god kännedom om varumärket, våra produkter och de intressanta utmaningar som vi står inför. Han har dessutom goda sociala egenskaper och är en utpräglad lagspelare vilket kommer att gynna bolaget, säger Ats Joorits, vice vd Tallink Silja AB.

Janis tillträder tjänsten som marknadsdirektör den 10 november 2014. Han har sedan 2007 arbetat som kommunikationschef för Tallink Silja AB med ansvar för bolagets externa och interna kommunikation.

– Jag är mycket glad och tacksam för att ha fått detta förtroende. Jag ser fram emot att gå in i detta kreativa team för att ytterligare stärka Tallink Siljas marknadsposition och varumärke på den svenska marknaden, säger Janis Pavuls, nytillträdd marknadsdirektör för Tallink Silja AB.

För ytterligare information:
Ats Joorits, vice vd Tallink Silja AB