Mer av allt – Upplev Thailand på Östersjön

Tallink Siljas stora satsning på underhållning ombord fortsätter och nu ordnar Tallink tillsammans med Royal Thai Embassy två unika kryssningar med thaitema. Thailand festival 2012 - Thai Nights at Sea arrangeras på kryssningarsfartyget Victoria och erbjuder det absolut bästa från Thailand.

Under två kryssningstillfällen på linjen Stockholm – Tallinn finns nu möjligheten att uppleva den thailändska kulturen. Den härliga sommarbuffén utökas med kulinariska thailändska rätter som tillagas av Royal Thai Master Chef.

-          Det är en ära för oss att tillsammans med Tallink Silja få arrangera Thai Nights at Sea ombord på M/S Victoria. Vi hoppas på stort intresse bland resenärer från Estland, Sverige och övriga destinationer, meddelar Royal Thai Embassy.

Under de här två kryssningstillfällena uppträder artister i världsklass och bjuder bland annat på Thailands nationalsport Muay Thai (thai boxing), Thai cultural dance och Musical band spelar och sjunger Thailändsk musik ända in på småtimmarna.

-          Vi är väldigt stolta och glada för detta unika samarbete med Royal Thai Embassy och jag är imponerad över deras professionella arbete och goda samarbetsvilja. Vi märker redan nu ett stort intresse för de här temakryssningarna och det ger oss möjligheten att hitta nya, spännande målgrupper, säger Ats Joorits, vice VD på Tallink Silja.

Men Thailands kultur har mycket mer att erbjuda. Ombord finns möjligheten att fynda fantastisk thailändskt hantverk eller koppla av med thaimassage.

Thai Nights at Sea kastar loss fredag den 1 juni och söndag den 3 juni 2012.

AS Tallink Grupp är det ledande passagerarrederiet på Östersjön med 19 fartyg som
trafikerar under varumärkena Tallink och Silja Line på sex linjer. Tallink har 6800 anställda i Estland, Finland, Sverige, Lettland, Ryssland och Tyskland

Tallink Silja AB,
Janis Pavuls, Kommunikationschef
Tel: 073 - 978 60 48,
janis.pavuls@tallinksilja.com
www.tallinksilja.se

Vi märker redan nu ett stort intresse för de här temakryssningarna och det ger oss möjligheten att hitta nya, spännande målgrupper.
Ats Joorits, Vice VD