Succén GalaJul är tillbaka på Silja Line

Julgalan och Silja Line presenterar för andra året i rad succén GalaJul på Silja Galaxy. I år gästar ingen mindre än Robert Wells som uppträder med showen Jingle Wells tillsammans med Rhapsody Lounge Orchestra & The Vocalettes. GalaJul pågår mellan 24 november–20 december.

– Efter förra årets stora succé är vi stolta att kunna presentera GalaJul ombord även i år. Vi har riktigt bra artister, sångare och dansare med i startfältet som levererar professionella shower. Det är alltid lika mäktigt att se hur en hel arenashow flyttar ombord på Galaxy, säger Vala Esfahanian, Entertainment & Onboard Experience Manager på Tallink Silja.

Mellan den 24 november–20 december kan du uppleva en 23-timmars härlig julkryssning med en stämningsfull middag, julunderhållning och glittrande julshower. I ett exklusivt samarbete med Julgalan erbjuder Silja Line flera av Sveriges mest folkkära partyband som tillsammans med kända svenska artister dagligen levererar en två timmar lång galaföreställning.

På utvalda tisdagar uppträder Robert Wells med sin Jingle Wells-show tillsammans med Rhapsody Lounge Orchestra & The Vocalettes. Sveriges bästa partyband Smalare än Thord och Farbror Fläsk levererar musik så du inte vill stå still. Under dansbandsdagarna söndag–tisdag står Arvingarna, Barbados och Scotts på scen. Även gästartister som Kim Cesarion, David Lindgren, Ace Wilder, Brolle, Charlotte Perelli, Robin Stjernberg och Alcazar uppträder – bara för att nämna några.

Och som alltid dukas det upp ett dignande julbord med julens alla självklara klassiker. Alla barn 0–5 år äter gratis i buffén och alla mellan 6–17 till rabatterat pris.

Janis Pavuls, Kommunikationschef, Tallink Silja AB
E-post: janis.pavuls@tallinksilja.com